fan w bas
fan w bas
fan w bas
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

fan w bas

يوجد هنا كل ما يخص بالفن و غيره

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هو ده (ياللى شاغلنى) عاوز رايكم فيها ويارب تعجب تامر
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الجمعة أبريل 13, 2012 10:54 am من طرف mora_3010

» احدث تصميمات للفنانه ساندى
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الخميس أبريل 08, 2010 12:55 am من طرف ahmedshafek

» زينة لا باحلامك
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الخميس مارس 18, 2010 7:16 pm من طرف samaher

» صور كليب انت تانى
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:44 pm من طرف samaher

» We Are Tamer Hosny Angels....أكبر حملة للخير بـاسم تامر فى الدنيا كلها
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:28 pm من طرف samaher

» راي الفنانين في تامر حسني
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:26 pm من طرف samaher

» (( ناقد فني على قناة روتانا يقول : عمرو دياب هو من يحاول ان ينافس تامر !!))
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:24 pm من طرف samaher

» معجبو تامر حسني يطالبون عمرو دياب بالاعتزال يوم ميلاده
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:22 pm من طرف samaher

» جديد صور هيفا
راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:19 pm من طرف samaher

مكتبة الصور
راي الفنانين في تامر حسني Empty
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى

راي الفنانين في تامر حسني

كاتب الموضوعرسالة
samaher

samaher

انثى عدد المساهمات : 194

راي الفنانين في تامر حسني Empty
مُساهمةموضوع: راي الفنانين في تامر حسني   راي الفنانين في تامر حسني Icon_minitime1الإثنين مارس 15, 2010 7:26 pm

<TABLE id=post454 class=tborder border=0 cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%" align=center>

<TR vAlign=top>
<td style="BORDER-LEFT: #d8d8d8 1px solid" id=td_post_454 class=alt1>
راي الفنان محمد حماقي
عندما استضافوه في ميلودي اتكلم فيه عن تامر

ايه رايك في تامر حسني ؟
والله تامر فنان جميل وعلي المستوي الشخصي تامر صديق جميل وهو فنان موهوب ومحدد لنفسه طريق ماشي فيه وانا بحب اغنيه وعندي ال سي دي بتاعه وبحب اسمعه

مين اكتر فنان منافس ليك ؟
بصراحه شديده تامر حسني
راي الفنان عزت ابو عوف
كان فيه لقاء في برنامج في دريم مع عزت ابو عوف ومها ابو عوف وصلاح السعدني علي فكره عزت ابو عوف الي اكتشف محمد فؤاد
كلام عزت ابو عوف :من اكتر الافلام الي عملتها الصيف ده و كنت مبسوط جداااا بيها هو فيلم عمر و سلمى بدرجه اولى و بجد انا كنت بمثل و انا مبسوط جدااا عشان مثلت مع النجم الشاب الجميل و الي هو قدم دور ابني في الفيلم و هو فعلا ابني بجد تامر حسني و كمان بنتي الجميله مي عز الدين و القصه رومانسيه كوميديه جداا و الناس دخلت الفيلم و عجبها اوووي و نجح اوووي

راي الفنانة مها ابو عوف
طبعا تامر ابني انا كمان مش بس في فيلم حاله حب حتى في الحقيقه و هو فعلا انسان جميل و طيب اوووي و هو ممثل جامد و بجد في مطربين كتار مثلو بس تامر عنده موهبه التمثيل فعلا و انا حضرت الفيلم و هو تحفه

راي الفنان الكبير صلاح السعدنى
هو فيلم جميل و عنده الاداء المتميز درجه اولى طبعا تامر و مي حبايبي و عزت صديقي و كل الممثليين كانو كويسين اما بالنسبه للقصه فانا حبتها عشان هي رومانسيه و كوميديه وفيها لمسه سحريه جميله بتخليك تحبها مع ان الفيلم اتعرض لشويه مهاجمات فانا بقول لتامر انت عندليب الجيل ده فعلا و فيلمك حلو اوووي و متشغلشي بالك بكلام الجرايد دول اعداء النجاح فقط و بجد احنا محتجينا لافلام الرومانسيه عشان تزرع الحب في العالم الي مبقيوش بيعطو الحب و السلام قدرهم

راي الفنان محمد نور
في حوار معه
ما هى علاقتك بتامر حسني ، وما رأيك فيه كفنان ، وفي الأزمة التي تعرض لها هو وهيثم شاكر؟

تامر صديق عزيز علي جداً وأحبه جداً ، وكنا معاً منذ أن كنا في السنة الثالثة الإبتدائي في الكونسرفتوار ، وكان يلعب كرة القدم و"حريف" جداً فيها ،

راي خالد صالح وهند صبري

كان في لقاء مع خالد صالح في برنامج الشقة على او تي في

اللي مع هند صبري

فطلبت منه هند إنه يشغل سي دي أغنية بيحبها أو فنان بيحبه

فراح مشغل أغنية حيرت قلبي معاك لأم كلثوم وقالها أنا كمان بحب كيفك إنت لفيروز السي دي بتاعها دايما في عربيتي

وبسمعها لما بكون في حالة حب وشجن

المهم ......

هند: بتحب مين من الجيل الجديد؟

خالد: تامر حسني

هند: فنان متكامل

خالد: آه متكامل وموهوب......ولامس الإحساس بتاع جيله

هند: آه صح

راي وائل كفوري

النجم اللبناني وائل الكفوري استضافته الدكتور هاله سرحان في برنامجها قناة 5 نجوم و قد فاجئ النجم اللبناني الجمهور باللوك الجديد بتاعه و تانيا قد فاجئ الجمهور بغناءها لاغنيه
يا رب انا تعبان
للنجم المصري تامر حسني صديقه و يقول الفنان وائل :
انا مسيحي صح..لكن الاغنيه تبع النجم تامر حسني اثرت فيا كتييييييير و كمان هيا عبارة عن دعاء ممكن لاي حد يدعيه و في الاخر كلياتنا اخوان..و بيقول كمان انو تامر صديقه و هو بيحب يسمعله كتيير و البومه الجديد مذهل فعلا..
</TD></TR>
<TR>
<td style="BORDER-LEFT: #d8d8d8 1px solid" class=alt1 vAlign=bottom>
</TD></TR></TABLE>

https://juliate.ahlamontada.net

راي الفنانين في تامر حسني
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جولة تامر حسني حول العالم
» |ا تامر حسني : احب البنت المهتمة بنفسها ا|
» رسالة إلى تامر حسني وإلى جميع معجبيه